torstai 23. elokuuta 2012

Näkemiin kohta

Näin sellaista unta, että seisoin radan varressa ja juna ajoi ohitse. Minun kohdallani junasta yhtäkkiä mäiskähti jättiläismäinen lana, jonka raskaat telat lanasivat radanvarren pusikkoa kumoon. Olin siellä lanan keskellä ja musertavat rullat lähestyivät minua, mutta olin lamaantunut, enkä pystynyt liikkumaan. Sinne allehan minä sitten jäin, mutta jostain syystä ei sattunut lainkaan.

Nyt olen valmistautunut matkalle Varsovaan. Taas piti miettiä, että millä hinnalla itseni ja tavarani vakuutan. Päätin ottaa vakuutuksen, joka kattaa hoitokulut.  Matkatavaroita en vakuuta. Hyvä vaan, jos joku varastaa, tarpeeseensa vie kuitenkin ja sitten minulla on vähemmän roinaa kannettavana.







Share/Bookmark

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro mitä mielessä!