keskiviikko 25. maaliskuuta 2015

Juu, olen psykoanalyytikkokin, koko Suomen psykoanalyytikko

Nyt on käynyt niin, että olen pistänyt leprasairaalan hyllylle odottamaan parempia aikoja ja ryhdyin kirjoittamaan reliikeistä. Olen varmaan jonkin sortin reliikki itsekin.

Näytelmän ensi-ilta lähestyy. Tästä linkistä pääsee lukemaan Aamusetin jutun. En paljon uskalla miettiä, että kuinka niillä siellä harjoituksissa menee. Ja turhaa se miettiminen olisikin, en minä sille asialle mitään mahda.

Olin vähän yllättynyt, kun Karisto järjesti facebookissa pikkukisan Tuntemattomat kirjani yhteydessä. Ihmiset saivat osallistua kertomalla jonkin Suomen 1918 sisällissotaan liittyvän jutun. Vastauksia tuli viitisenkymmentä. Minusta se on aika paljon.

Sain sellaisen lukijapalautteen, että kirja on satavuotiaan Suomen psykoanalyysi. Se oli kivasti sanottu. Harmi, etten keksinyt sitä, kun mietittiin kirjatiedotetta.



Share/Bookmark

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro mitä mielessä!