keskiviikko 23. syyskuuta 2015

Seksirobotti

Tuskin olen henkisesti selvinnyt siitä, että marketeissa myydään dildoja, niin nyt kuulen seksiroboteista.

Kyllä minä oikeastaan sen ymmärrän, että puutteenalaista voi kiinnostaa turvautua seksirobottiin, mutta sitä minä en käsitä, että jotkut pistävät rahaa palamaan ja käyttävät parhaan työikänsä sellaisen keksimiseen. Jos on luoja antanut älyä ja yhteiskunta kouluttanut, niin eikö ihminen muuta keksi kuin ryhtyä seksirobottia kehittelemään?

Teknologian kehitys on huimaa, mutta kehittyykö ihminen ja mihin suuntaan.



Share/Bookmark

2 kommenttia:

  1. Huoli pois. Jos todella keksittäisiin hyvä ihmisen vastine, seksirobotti, niin ne kiellettäisiin ja niistä kehitettäisiin sotilasteknologiaa. Seksiä saisivat vain kaikkein rikkaimmat, joilla olisi varaa mustan pörssin robotteihin. Voit siis nukkua yösi rauhassa. Jos tulee läpimurto ja hyvä ihmisenkaltainen robotti voidaan tehdä, niin sen tärkein tarkoitus on tappaminen eikä sekstaaminen. Mikä on hyvä. Täällä onkin ihan liikaa sakkia. Vastustan tyhmää valkoista ihmistä ja robo todennäköisesti tuhoaisi juuri heitä, luojan kiitos.

    VastaaPoista
  2. Oikeastaan huoli ei ollut minulla, vaan noilla tutkijoilla, tuossa linkittämässäni jutussa. Ja minä vähän luulen, että rikkaimmat tulevat aina haluamaan oikeita ihmisiä, lopultakin robotit ovat köyhille. Rikkaita vanhuksiakin tulevat hoitamaan ihmiset, köyhät jätetään robottien kontolle.

    VastaaPoista

Kerro mitä mielessä!